Saturday, December 1, 2012

Drajverji (gonilniki) so zginli

Ta teden dobim klic od gospoda rečmo mu Dragan, kateri se "zelooooo" spozna na računalnike. On uporablja linuxe ( sem se spomnil še ene njegove super anekdote).

images.google.com
Šlo pa je nekak takole:

Jaz: "Kako zginli?"
Dragan: "Ja kr zginli so, ne dela tipkovnica ne miška."
Dragan: "Ej stari drajverji so zginli za miško in tipkovnico!"
Torej kaj ti ITjevec najprej reče "A si že naredu ponovni zagon oz naredi ponovni zagon?!"
In sem probal z najbolj neumno:
Jaz: "A ga lahko resetiraš?"
Dragan: "Ja a grem kr na start pa Shut down?"
Jaz: "Če lahko kar dej."
Dragan: "Lahko... Sem že. Se je ugasnil... A ga lahko nazaj prižgem?"
Jaz: "Seveda Dragan."
Dragan: "Zdej pa dela. Kaj si pa naredu da dela?
Jaz: "Čarovnija"
In sva zaključila.
Potem premišljuješ kako je lahko resetirov računalnik z miško, če pa mu ta ni delovala in kako lahko gonilniki kar zginejo? Aja pa gospod ni administrator računalnika tako, da je še tolk bl...



No comments:

Post a Comment